6 juni 2008

vilken lättnad!

Jaaa! jag tänkte få hjärtstillestånd då jag fått mejl av dumma-läraren att jag måste komplettera med ett arbete som jag nog lämnat in, men hon hade råddat så jag fick allt godkänt o dessutom fick vi 4 i vårt grupparbete!! Jee! Visst är vi duktiga A och J? 

Så nu är ALLA skolarbeten skrivna och inlämnade, skönt! 

Fönster har tvättats, gardiner har jag bytt i dag (inte så smart, har ont i ryggen nu), gjort första hjälp åt en av min "sambos" växter och nu skall jag slöa och sen göra mig klar för att fara till Vörå. Det blir fotbolls EM
 och släktträff i helgen. 

CelineDion "Taking chances" world tour i Hesa på måndag. Otroligt. Min önskan går i uppfyllelse.  

(lite bilder från Kreta-resan)

1 kommentar:

Jenny sa...

jeee! va roligt att de gick sådär bra för oss i grupparbetet :) vi var dukti