26 augusti 2008

packat och klart.



Nu har jag packat min sportväska proppfull (som vanligt om jag ska någonstans) för jag skall till Jakobstad till min fästman. Där ska jag vara sköna fyra dagar! Tycker mindre om bussresan dit, men jag har med mig in iPod så då får jag nog tiden att gå.

Fick skön och fin huppari-tröjja och bruna mysiga byxor av M 
som födelsedagspresent. Han vet vad jag vill ha :) Mamma prickade också rätt, en röd OBH Nordica platt-tång. Pappa gav
 pengar och sa att jag skulle köpa nåt jag verkligen ville ha (rena rama lyxen) så nu äger jag ett par snygga svarta läderstövlar! Syster köpte filmen "Waitress" åt mig med Keri Russell i huvudrollen (hon i tv-serien "Felicity"). 

Nu ska jag äta lunch och fixa klart för min avfärd. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen till dig också! Härliga presenter :) Sofia.