15 november 2010

jobbigt jobb.

Ingen bra dag på jobbet i dag. Kändes som om alla tunga saker kom över mig på samma gång. Knepiga fall, ouppredda frågor, konstiga situationer, svåra beslut. De som jag hade planerat att få gjort låg kvar på skrivbordet när jag med snurrigt huvud traskade hem. Usch.

Men egentligen har jag inte haft några liknande dagar alls hittills som socialhandledare, så det är ju positivt. Och nu kan det ju bara bli bättre. Kanske en skön kväll med min stickning framför tvn och en god natts sömn kan ge mig kraft att ta itu med röran igen i morgon.

Förresten så hade jag en alldeles toppenbra helg! Den innehöll bl.a. restaurangbesök med M, pyjamasparty med mycket goda vänner, farsdagsfirande med tårta både hos pappa och Martins fammo & faffa. Najs :) Det kan jag leva på länge.

Nu ska jag parkera mig i soffan under en filt.

Inga kommentarer: