23 oktober 2008

Pusselbitar på plats.

En riktigt bra dag. Jag måste nog vara udda på nåt sätt som tycker så. Vi har fått information om lärdomsprovet och fått veta att forskningsplanen, dvs första delen av LP:n, skall vara klar vid jul. Jag borde vara ihjälstressad, men istället kliar det i fingrarna på mig - jag vill börja nu! Det skall bli så intressant att äntligen få börja och dessutom med någon som är lika entusiastisk som jag (eller hur J?). Dessutom har jag hela kvällen suttit med kompis A framför datorn och skrivit på en socialpedagogik-rapport. Lycka att få någonting gjort! Jag är definitivt en underlig varelse, på nåt sätt mår jag bra av att ha saker på gång och nåt att göra :) Imorgon skall jag skriva klart mitt Introspektions-arbete. På så sätt är även min helg räddad. 

Jag tror jag vet vart det kommer att bära iväg med mig om ungefär ett år. Jag börjar bli säker. Skönt att det äntligen tycks lösa sig. Lilla H börjar bli stor :)

Min lägenhet har blivit två steg hemtrevligare - tvn kom igår (dock utan digi-kort) och jag har min o M:s förlovningsfoto inom glas och ram på väggen. Perfekt.

Nu skall jag läsa på en klassiker," Ett mord annonseras" av Agatha Christie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jepp, jag tycker också att de ska bli intressant och nästan roligt att få böri på me forskningsplanen! vi e no konsti vi ...:) ha en bra helg, vi ses!!

Anonym sa...

Hä sko behööv smitt åv se åt syrran diin....(: mam