8 oktober 2008

Sol i sinnet.

Underbart väder! Det gör mig så glad då jag fick hänga ut både täcken och kuddar på vädring i det svala o soliga höstvädret. Ser fram emot att krypa ner i rena lakan i kväll.

Kom på en sak idag, som jag nog vet om men inte tänkt så mycket på på sistone - jag är förlovad! Tänk så underbart och härligt! Dessutom med världens bästa man! Hur lycklig kan man vara? Tittade igenom alla fina förlovningsfoton och alla härliga kort, jag ska så snart jag har möjlighet köpa ett album och samla dit våra minnen... 

Syster och mamma var på besök, citronostkaka och bubblande skratt. Tycker så om er!

Nu skall jag fortsätta författa. Håller fortfarande på med Introspektions-arbetet.





Jag och min fästman på vår dag, 17.08.08.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst är det underbart att vara förlovad! Och ännu bättre blir det att få gifta sig! Jag längtar. Sofia.