3 november 2008

Stress på kommande.

Jag måste lära mig att säga nej. Jag behöver inte delta i allt som ordnas. En sak i taget. Just nu verkar det vara så att skolan tar mest tid, därför kan jag inte ha så mycket på min fritid. Annars får jag inte ta det lugnt alls. Så ingen extra kurs för mig, inte i höst. 

Lärdomsprovet finns i mitt bakhuvud hela tiden. Jag vill börja nu! Men det krävs massor med förberedelser. En dålig sak med att skriva i par är att jag och min LPpartner J inte ses så mycket så vi skulle hinna prata om det ordentligt. 

Det var en alldeles underbar helg. Inte riktigt som planerat, men det gick bra så också. Jag är så kär i M <3

M kommer på praktik hit till Vasa denna vecka, vilken lycka!

Nu: söka tema till LP, kanske tvätta kläder och fara till butiken. 

Inga kommentarer: