15 november 2008

Typiskt typiskt typiskt.

Jag har varit i Jeppis hela dagen och gått i butiker. Inhandlade en sportdräkt på rea och tänkte att det var väl presterat. Men så slank jag in på Seppälä och hittade samma underbara vinterjacka som jag sett på i Vasas Seppälä. Jag hade redan hunnit bestämma mig att jag inte skulle köpa den, eftersom den kostar alldeles för mycket (fast det var - 20%). Men den har varit i mina tankar ända sedan jag såg den första gången i Vasa. Så sagt och gjort, jag skulle köpa den i alla fall, trots priset. Det är ju sällan så att man hittar nåt man gillar, eller hur? Men när jag kom fram till butiken hade de stängt! Typiskt. Hoppas hoppas att de har söndagsöppet. Och att de har -20% fortfarande i morgon. Då kan M komma och ge sin åsikt i saken. 

(jag skulle gärna ha insatt en bild på jackan, me hittade den inte på Seppäläs hemsidor...)

Inga kommentarer: