2 februari 2009

Februari.

Ojoj, mycket på gång. Späckad dag med föreläsning (mycket intressant, kan verkligen se mig själv som rehabiliteringshandledare i framtiden) och seminarium ( livsberättelser av invandrare, både gripande och värmande). Jag hann inte ens äta någon ordentlig lunch, min mage protesterar.

Nu har jag suttit och fyllt i en ansökan om stipendiepengar, lite extra pengar skulle inte vara dåligt i dessa tider då praktikperioden på annan ort närmar sig :) Men undrar egentligen hur mycket pengar det lönar sig att ansöka om då det var fritt belopp man fick skriva in? Tror jag kanske var lite försiktig, eller så kanske lite för önsketänkande... vi får se om jag får lite pengar in på kontot eller ej (hoppas!) 

Nu skall jag fara till Citymarket, kylskåpet är tomt (sånär på min "sambos" mat). Eller kanske det bara blir Siwa, jag borde skriva en rapport om seminariet jag var på idag.  

Imorgon kort skoldag och slutet på min skolvecka, känns bra. Bara bra.


Inga kommentarer: