11 februari 2009

Spännande.

Idag har det hänt mycket spännande. Vi var på studiebesök till yrkesträningsskolan Optima i Nykarleby, vilket var superintressant. Det verkar som ett jättetrevligt ställe för alla studeranden och alla var så trevliga. Resan dit och tillbaka, tillsammans med mina klasskompisar och vår snälla lärare, var trevlig. Jag trivs verkligen bra i den gruppen!

Sen fick jag jobb tills imorgon och övermorgon. Jag skall vara assistent, precis som i somras, men också följa med i skolan. Det ska bli så skoj, jag ska få se hur min gamla lågstadieskola ser ut nu och få umgås med min underbara vän :) det var länge sen. Jag tänkte igår på att det inte vore illa med lite extra pengar, så dethär är perfekt!

Ikväll fick jag lust att städa, så jag dammsugade och skurade lägenheten. Lika bra det då det kommer gäster på fredag.

Nu ska jag ta ett bubbelbad. Mmm..

Inga kommentarer: