29 mars 2010

sommartid.

Hela dagen har jag varit upp och ner, trött och hängig. Ingen bra start på veckan. Tror att det berott på den missade timmen mellan lördag och söndag, jag hänger inte riktigt med.

I helgen shoppade jag och älsklingen lite, nåt måste man ju få köpa för sin lön, eller hur? Jag förälskade mig i ett nytt inredningsmärke, nämligen Villa Weiste. Så nu äger vi en fin sak som förgyller vårt kök. Kanske ni får se en bild på den nån gång :)

Annars är allt om vanligt. Jag jobbar och M studerar och jobbar lite han också. Allt är fint och jag ser fram emot påsken, fastän inga planer är spikade än.

Är ensam hemma hela kvällen (M spelar i Nykarleby) så jag tror att jag ska göra lite hushållssysslor samt möblera om lite i sovrummet, vi har fått en ny byrå av svärföräldrarna :)

Inga kommentarer: