11 september 2010

höstflunssa.

Usch. I går morse märkte jag att jag inte mådde så bra. Ögonen sved, näsan rann och halsen kliade. Det värsta var ändå att mitt huvud var tungt, tankarna ville inte riktigt rulla, vilket gjorde det jobbigt att få något gjort på arbetet. Arbetsdagen var ändå rätt så lugn så det gick nog bra. På kvällen sov jag ett par timmar, åt tortillas med älsklingen, låg på soffan och åt godis och gick i säng tidigare än vad jag gjort på hela veckan.

I dag känns det bättre. Så skönt med helg, så får jag vila ordentligt. Vi ska i kväll till Kokkola men annars ska vi bara vara hemma.

Fint med höst. Jag är nöjd med allt som händer och glad för att allt går bra. Försöker njuta av stunden och vara tacksam. Livet känns underbart nu. Ibland funderar jag mycket på allt möjligt men innerst inne känns det så bra.

"Jag vill ge dig, O Herre, min lovsång till Dig,
Jag vill tacka för allt som du gjort.."




Inga kommentarer: