22 september 2010

onsdag.

Steg upp och var mer morgontrött än vanligt. Skulle någon ha sagt att jag får sova så länge jag vill så skulle jag inte ha sagt emot. Är ingen morgonmänniska, i alla fall inte när det gäller att stiga upp 06.45.

Gick tacksam till jobbet (Hurra, det regnar inte i dag!) med M som följde mig nästan ända fram, vilket är något jag verkligen tycker om och uppskattar. Alltid så snälla M!

Dagen på jobbet har varit både hektisk och lugn, så det har varit mest som vanligt. Trivs bra, har verkligen vant mig vid mitt rum, kollegerna och jargongen i arbetsgemenskapen. Men jag kan inte låta bli att förundras över att jag fick jobbet, jag är socialhandledare. Det är nog den tanken som motiverar. Tänk, lilla jag!

Efter jobet strosade jag lite i centrum och njöt av höstsolen innan jag for hem. Vi har precis ätit jasminris med wok. Det blir nog lite pyssel i kväll tror jag. Finns en del personer som skall firas snart och som ska få hemgjorda kort.

Ha en fortsatt bra vecka! För det skall jag ha.

Inga kommentarer: