27 oktober 2010

Äsch.

Ingen Zumba i kväll. Passet skulle ha pågått precis just nu, men det blev tyvärr inställt. Så min uppfattning om mitt andra Zumba-pass blev inte mycket bättre än det första. Kanske tredje gången gillt?

Så om några minuter ger jag och M oss ut på en länk istället. Ut i mörkret i kylan. Usch. Men med nyss nedladdad musik i iPoden så går det väl bra ska vi tro. Sen blir det nog lite träning innan jag tar och slöar framför tvn resten av kvällen. That's my plan :)

Hurra för att det är torsdag redan i morgon! Det innebär att det är fredag snart och jag får äntligen träffa mamma efter hennes Turkiet-resa. Missade henne i söndags då planet var försenat. Hon kommer att vara pepparkaksbrun och hoppeligen har hon med sig lite souvenirer från Alanya ;)

Nu ska jag byta om till min jogging-outfit and of we go!

Inga kommentarer: