21 september 2008

Helgen.

Kalaset för Ms småbröder var väldigt trevligt. Marsipantårta, lyxrutor och andra godsaker bjöds det på (mitt bidrag var amerikanska blåbärsmuffins och hallonmuffins) och så fick vi se fotovisning från Ms kusiners båtluffar-resa i den grekiska övärlden.  Lite så jag kände av resfeber.. :)

Igår övade M orgel, vi gick en promenad i det fina höstvädret och såg många fina lönnar och så var vi och hejjade på Ms lillebror då han spelade i Norrvalla fotbollscup. På kvällen byggde vi lego (roligt då man kom igång) och såg på Disneys "Djungelboken". Jag tycker mycket om gamla tecknade filmer, de är så mysiga.

Idag satt jag på första raden i kyrkan och var stolt då M vikarierade som kantor på en finska gudstjänst. Han är så duktig! Jag kommer att sakna min fästman så! Han är på väg till Jakobstad nu, en hel vecka tills vi ses igen...<3

Inga kommentarer: