17 september 2008

Småändringar och skön kväll.

Ändrade om min blogg lite. Kändes som om det var dags, fjärilar hör inte hösten till.

Tenten gick helt bra, det finns fördelar med grupptenter, trots allt.

Har surfat på Adlibris.se och rensat min hotmail-inkorg. Sådant görs bara då man inte har något annat speciellt. 

Igår var det jättebra vid Luthersalens ungdomsgrupp. Vi fick info om Studentmissionen (inspiration i massor) och jag hade en intressant diskussion om YWAM (Youth With A Mission) som har bibelskolor runt om i världen. Någongång vill jag fara, det skulle vara fantastiskt! 

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort, ringa min mamma, fundera på hurdana muffins jag ska baka imorgon och fortsätta sakna M. Men det är fredag snart. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh va fin bild av dig å Martin!!! :)