25 september 2008

Rufs.


Jag vet inte om jag gjorde ett så smart drag då jag igår bestämde mig för att permanenta mitt hår. Min kära mamma gjorde en sk stödpermanent, som ska ge mer volym och förstärka håret. Och så blir det ju förstås lockigt. Nog är jag nöjd nog, nu kanske jag slipper föna mitt hår och använda platt-tången ständigt. 

Men mitt hår är "halvfärdigt", om någon vecka ska det färgas. Och så ska det växa! Jag vill ha långt hår. (Undrar om det går med tankekraft?)

Snart skoldax. Sen pappa-dotter-kväll. 

1 kommentar:

Anonym sa...

hej systeri :D du hinner aldri ikapp mej å mitt låååååångahår ! lälläälläääää.. men du e så vacker i ditt korta rufsiga lockiga ljusa hår som ja aldri kommer att få. ja vil lå va locki!! tror du de går me tankekraft?? hoppas.. om ja tänker rikti myki så böjs kanske mina hårstrån? va tror du?
kraaam bästa syster! <3