1 december 2008

annorlunda.

Lilla jul var nog bra. Annorlunda men nog helt bra. Julgröt, glögg och jultårta hos mamma och syster på fredag, tycker så om er! 

På lördag uppträdde Evangelicum-kören i RewelCenter, vilket var så roligt så och det gick mycket bra. Så fick jag också höra en underbar nyhet, Grattis min "sambo" och hennes fästman D! På kvällen bar det av med ett gäng vänner till Kulturskafferiet @ Ritz där JackDaltonOrcestra hade skivrelease. Wow, de var så bra, vilket gäng! M köpte deras nya LP, hoppas jag får lyssna på den också :)

Igår sjöng Evangelicum i Vasa länsfängelse. En fin upplevelse för både oss och dem, tror jag. På kvällen åkte jag iväg till Jeppis med M och jag fick sitta stolt i kyrkbänken och uppleva en vacker adventskonsert. Sen ett sent besök till kompis R och grillmat från KorvGörans. 

Snart bär det av till Vasa igen. Jag ångrar inte alls att jag "missade" statisktik-föreläsningen idag, jag förstår ju ändå ingenting. 

Snart är det jul, I like. Men vart tog snön vägen?

Inga kommentarer: