23 juni 2010

yrboll.

Har ni någon gång varit så trötta så ni inte alls kan hålla tankarna i ordning? Så kändes det för mig i dag då jag slutat jobbet. For via butiken men kunde inte alls komma på vad jag behöver och vad jag saknar så mina inköp blev inte alls genomtänkta. Då jag kom hem orkade jag inte göra någon riktig middag åt mig så det blev yogurt med mysli och en rågbrödssmörgås. Har nu vilat lite och huvudet börjar klarna igen. Men tror att jag behöver fara ut för att rensa huvudet helt och hållet, jag har gjort en hel massa på jobbet i dag som gör mig yr.

I morgon kommer älsklingen äntligen hem igen! Dessutom får jag sluta jobbet tidigare (har samlat på mig en del övertidstimmar) och så är det midsommar på fredag! För vår del bär det av till villan såklart och det ska bli så skönt att få koppla av, grilla, bada bastu och träffa kusiner, mommo och familjen.

Men nu har jag laddat min iPod med musik och nu bär det av på kvällslänk. Tvättmaskinen jobbar på och efter länken så ska jag baka bröd. Igen. Gårdagens försök misslyckades totalt. Hårda och ojästa limpor. Not so nice.

Glad midsommar!

Inga kommentarer: