4 mars 2009

dagdrömmar...

Det finns så många ställen där jag skulle vilja vara nu. Så mycket jag skulle vilja göra och uppleva. Så mycket jag skulle vilja ändra på. Jag vill absolut inte vänta, inte tänka på bra och dåliga alternativ och följder - jag vill bara göra det nu med det samma.

Jag vill:

- hitta världens finaste lägenhet ( i en annan stad längre norrut) med balkong, badkar och stora fönster för ett trevligt pris, dit jag kunde flytta.  Rosor på alla bord, nybakade muffins och vita fluffiga kuddar vill jag ha. 

- att min familj, min mamma, pappa och syster, skall må bra och trivas med sina liv, att de skall vara friska och njuta. 

- att min fästman och jag snart skall få en gemensam framtid, så vi kan träffas oftare, bo tillsammans och leva som personer som älskar varandra borde.

- få så mycket pengar (hur vet jag inte) så jag kan köpa en liten fin blå bil, 
som drar lite bensin, så jag skulle slippa fråga skjuts av andra jämt och ständigt.

- få mitt drömsommarjobb där jag känner mig behövd och där jag skulle trivas.

- att det skall bli vår, utan slask och töväder, så jag kan jogga och njuta av solen och fågelkvittret. 

Inga kommentarer: