19 mars 2009

Vår i Jeppis.

Solen lyser och det droppar från taken. Riktigt underbart då våren är på väg - jag får mer energi och bättre humör :D

Idag står jag inför en viktig uppgift - min och Js första intervju inför lärdomsprovet. Det gäller att ha huvudet på skaft, ett leende på läpparna och ge gärnet! Men nog är jag nervös... jag måste nog klara det, hur svårt kan det vara? Det är bara att ringa och köra! :)

Praktik idag 14-21. Känns okej. Bra då jag får vara med min handledare och inte behöver hänga efter andra. Igår gjorde jag semesterlistor tillsammans med handledaren och hon tyckte att hon behöver nog mig i sommar också :) Så jag har fått sommarjobb! Hurraa!! Hösten är räddad ekonomiskt sätt. Hoppas bara att jag inte lämnar helt ensam hit i sommar :) Jag får bo i Ms lägenhet, vilket är toppen!

M spelar på dimission i Gamla Vasa idag. Han är så duktig! Hoppas det går fint och att resan fram och tillbaka går bra.

Nu: dags att börja ställa sig inför dagens uppgifter.



Inga kommentarer: