10 mars 2009

nytt nytt nytt.

Är i Jakobstad och allt är så nytt - jag bor i tv-rummet hos en vän i en fin lägenhet, min praktikplats är några gator ifrån och jag träffar M varje dag. Jag njuter av att kunna berätta åt M om dagen utan att behöva ringa honom  och jag älskar tanken att jag kan träffa honom i morgon. Hittills trivs jag mycket bra, min praktikhandledare är toppen och boendet är så hemtrevligt. Lite ovant att bo här, att känna sig "hemma", men det går bra :) Glad att jag "ended up here".

Dagens leende: killen som fick en ny svart skinnfotölj.
Dagens funderare: Prader-Willis-syndrom.
Dagens köp: mörkblåa fusk-Crocks-inneskor.



 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Heidi!
Visst minns jag Cindy, vad tråkigt att höra att hon har gått bort!! Du, har nog rätt, hon har det mycket bättre där hon är nu, och vi har nog bestämt att Niki skall inte behöva lida länge han heller, men det är nog svårt. Varför skall det vara så svårt med djur som dör?
Kram, Kika