22 oktober 2009

ACO


I dag tog jag mod till mig och bestämde mig för att prova ett nytt märke som jag tror kan vara mer snällt mot min hy (om man jämför med Fructis och Nivea som jag använt tidigare) och kanske ta bättre hand om mina kinder som blir så torra nu när det är kallare ute.

Så, upp till bevis! Jag provade att köpa ACO:s vårdande ansiktscremé och vårdande läppcerat för att prova. Om de är bra kanske jag utökar mitt lager och byter ut fler hudvårdsprodukter, vi får se.

Nu är jag trött i ögonen efter att ha läst på läkemedelslära-tenten och jag har ont i nacken också. Om en timme bär det av på Äktenskapskurs. Det ser jag fram emot :)

1 kommentar:

jenny sa...

jag rekommenderar varmt (men he vejt du no rej) :P fast i och för sig har jag int prova just den ansiktscrémen. men den e säkert bra den också!