13 oktober 2009

Pirrigt!

Nu börjar det kännas i magen. Jag kan inte sitta still. Resväskan har jag tömt och fyllt flera gånger för att få både mina och M:s kläder att rymmas med. Reseguiden har jag läst hela dagen och jag vet flera ställen som jag gärna vill besöka. Fjärilarna åker berg- och dalbana i magen inför flygresan och jag kan inte sluta le då jag tänker på vårt hotell. Det ska bli så kul!!

Solen skiner och jag borde gå ut en sväng i dag (jag skulle vara riktigt duktig om jag skulle fara på länk) men jag sitter hellre inne och läser reseguiden och utforskar kartor på nätet :)

Jag fick veta för en stund sedan att jag skulle ha fått vikariera tre dagar i rad, men det går ju inte eftersom jag ska bort. Hoppas det kommer liknande erbjudanden då jag kommer hem igen.

Nu ska jag nog packa lite till.

Vi hörs då jag är hemma igen från resan <3

Inga kommentarer: