17 februari 2010

BodyBalance.


Traskade iväg till gymmet i dag. Tänkte att jag nog behöver lite anvslappning och nöje efter en jobbdag med huvudvärk. Jag använde en gång av mitt presentkort (som jag är så otroligt tacksam över fortfarande!) och provade på BodyBalance, ett pass inspirerat av Pilates, Yoga och liknande träningsformer. Det var alldeles underbart, roligt och skönt! Nu känner jag mig strechad i hela kroppen och alla muskler är så skönt tänjda. Glad är jag nog över att jag tränat lite Pilates hemma, annars hade jag nog fallit omkull flera gånger, en bra balans är något man nog måste behärska.

I morgon ar jag en helt ledig dag - hurra! Jag har inte bestämmt vad jag ska göra riktigt än, men det gör inget. Det kommer.

En sak till. Jag har bestämmt att jag inte skall äta godis, bulla eller annat onödigt fram till påsk. Så det så.

Inga kommentarer: