3 februari 2010

fynd x 3

I dag har jag spenderat dagen med fina vänner i den närmaste staden norrut. Vi hade det jättetrevligt - shoppade och åt på café. Efteråt besökte vi loppisar (eller heler det bara loppis?). En lite annorlunda men rolig dag!

Jag hittade väldigt fina och dessutom billiga fynd som jag är så nöjd med! Speciellt nöjd är jag med en tröja som hade kostat 30€ som jag fick för 7€! Loppisköpen är jag också nöjd med (fastän tunikan nog behöver ett skärp i midjan, ett sidanband blir nog bra :) Så nu är det snart dags igen att rensa klädskåpet och föra till loppis - fint med återvinning tycker jag!

Här är lite sneakpeaks av mina fynd :)

Nu ska jag fortsätta se på den väldigt skrämmande dokumentären Super Size Me.





1 kommentar:

Sofia sa...

Hej! Du har fått en kreativ blogger award, kolla min sida :)