12 februari 2010

sång och dans.

I går använde vi biljetterna, som köptes med hjälp av lite bröllopspengar, och for på musikal. Jag hade enorma förväntningar, eftersom jag hör så mycket bra om musikhusets uppsättning av musikalen "The Wedding Singer" och den var mycket bättre än vad jag kunnat tro! Musiken var jättebra, skådespelarna så duktiga och som pricken på i:et så var ljusshowen fantastisk! Jag skrattade, grät och kunde inte låta bli att hålla M i handen då det var så spännande. Jag rekommenderar musikalen varmt - gå och se den!

I dag blev jag väckt av M efter en tio timmars natt. Jag tror att jag har nån liten förkylning i kroppen för jag är trött i musklerna och huvudet samt slemmig i halsen. Så jag har bara varit hemma i dag - småstädat, bakat bröd och lagat lunch (köttfärslimpa för första gången - gott!). I eftermiddag ska vi till Vörå och hälsa på svärföräldrarna, det ska bli trevligt för det var så länge sedan.

Efter många om och men så tackade jag nu till slut "ja" till vikariatet som eftisledare. Jag börjar efter sportlov. Känns helt okej med regelbundet jobb, kanske veckorna nu kan börja få nån struktur igen :)

Här är min stolthet, den står i köksfönstret och visar sin bästa sida just nu. Underbar.

Inga kommentarer: