8 februari 2010

pysselfia.

Har pysslat med en massa i dag. Småstädat i hemmet (konstigt att det måste göras fastän vi varit borta i helgen?), tvättat lakan (som alltid samlas i bottnen på tvättkorgen) och pysslat kort (papper, kartong och pennor över hela vardagsrumsgolvet). Inspirationen har flödat tack vare bra musik - lånade Whitney Houstons nyaste cd "I look to you" av mamma, jättebra!!

Helgen tillbringade jag och M i Vasa på bibelhelg, fint att träffa så många kompisar. Sång, skratt och jag insåg att jag nog förstod den norska talaren ganska bra :) Vi sov hos mamma och syster - tack ska ni ha för gott sällskap och god mat!

Nu sa jag snart fara på en eftermiddagslänk med M.

Och nej, inget jobb har jag fått än. Men en träff i morgon till eventuellt vikariat. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: