6 april 2010

Dagens funderingar.

Försöker få någon ordning på dagarna, måndagens ledighet gjorde mig förvirrad - är det verkligen onsdag i dag?

Känns som om dagarna och veckorna bara rusar i väg. Har redan jobbat en månad som efisledare, en månad kvar. Våren har nog rätt så bråttom, men lika bra det. Vill ta fram mina fina vårskor och använda min nya fina vårjacka (som jag köpte i lördags - underbar!) utan att behöva fundera på om det är slaskigt eller för kallt.

Tog fram städgrejorna i går kväll, det var så nödvändigt. Var inte så inspirerad, jag var trött och hade ont i ryggen efter jobbet, men efteråt när golvet glänste och det doftade gott var jag så nöjd. Att städa är kanske inte så jobbigt, det jobbigaste är nog att ta tag i det och komma i gång.

Ska om ungefär en timme cykla i väg jobbet och förbereda melanmål. Hoppas kidsen gillar mina varma smörgåsar.

Inga kommentarer: