24 juli 2009

dumma.

Förra helgen förfrös jag mig och sedan dess har jag haft hosta. Nu har den blivit värre och det svider i min luftstrupe och gör så ont då jag hostar. Så jag bestämde att jag lämnar hemma från jobbet idag. Jag har inte feber, men bäst att vara hemma ändå och se till att jag blir frisk (för sjuk kan jag inte vara på vårt bröllop). Känns onödigt att vara sjuk nu. Har dåligt samvete då jag är hemma och nu närmar sig Ungdomslägret också och jag vet inte om jag kan fara dit...

Så idag gör jag inget. Inget ansträngande i alla fall. Tror jag ska sitta och pyssla så jag får det färdigt någon gång. Bröllopsstressen har gjort sig påmind fastän jag lovade att inte stressa. Men det är så mycket att tänka på och planera, vilket är svårt då alla befinner sig på olika ställen. Men det går lite i taget och jag är nog så nöjd med hur långt vi kommit hittills.

Syrran har sovit hos mig i natt - mycket trevligt med sällskap :)

Saknar min M, har inte sett honom på länge känns det som. Hoppas han kan komma hit snart, vi har så mycket vi borde prata om.

Synd att man inte kan beställa hem hostmedicin från Apoteket. Dit måste jag gå.

 

Inga kommentarer: