29 juli 2009

nedräkning.

Nu börjar det kännas pirrigt - inte många veckor kvar i min kalender innan det står "Bröllop". De saker som jag länge har haft på "att-göra-listan" och som vi väntat att börja med har vi på god väg och nästan allt kretsar kring bröllopsförberedelser nu. Spännande! Det kommer att bli mycket åkande mellan Jeppis och Vasa och Jeppis och Vörå de här sista veckorna och till Kokkola måste jag också hinna ett varv. Mycket på gång och det är så tur att vi är så många som hjälps åt :)

I måndags kom M hem, äntligen! Det var så länge sedan vi sågs :) I morgon ska jag till Vörå och på söndag är det lysning i Vörå kyrka. Där emellan ska jag hinna med ett nattskift på jobbet och hoppeligen pyssla klart en hel del bröllopssaker. Bra skulle det också vara om jag skulle hinna träffa J angående lärdomsprovet.

Jag hostar fortfarande - oerhört irriterande. Borde inte hostmedicin hjälpa?

I morgon får jag lön, jipii! Det är på tiden :D

Och i morgon har också jag och älskling varit förlovade i ett år <3



Inga kommentarer: