1 juli 2009

Juli.

Hemma efter ännu ett jobbskift, fast detta skift gick riktigt bra, idag kändes det som om jag börjar lite komma i rutinerna. Solig och fin dag dessutom - gott humör! :)

Kärlek... saknar min M!

Igår fick jag lön och idag betalade jag bort juni- och julihyran vilket gjorde att jag har mindre pengar på kontot nu än vad jag hade före jag fick lön. Men det är så skönt att ha det betalt, jag har haft lite dåligt samvete att ha obetalda hyror när jag ändå bor här. Efter nästa lön lämnar det lite pengar också och fram tills dess klarar jag mig tack vare M som så generöst ger mig lite bidrag, det är ju också hans hem det här fastän jag bara bor här än. Pengar hit och o pengar dit - ganska tröttsamt då allt hänger på pengar. Men man måste ha pengar för att klara sig, det är bara så, men för det mesta klarar man sig på mindre än vad man tror.

I morgon har jag en ledig dag från jobbet och jag har full planerad dag:
- fara på länk och träna magmusklerna (mitt mål är att göra det 2 ggr i veckan)
- städa lägenheten (dammsuga o tvätta golv)
- tvätta kläder (handdukar o lakan)
- byta sängkläder
 
Men om jag inte hinner med allt är det inte hela världen. Ser fram emot min lediga dag :)

Inga kommentarer: