15 juli 2009

Ledig!

Äntligen lite ledighet! Jag har jobbat så mycket så jag orkar inte mera nu. Äntligen en ledig helg - jag kommer att njuta så jag spricker! Nå, så hemskt har det inte varit på jobbet, men efter många långa dagar så börjar det bli påfrestande och orken tar slut. Igår var en extra jobbig dag (en olycka på arbetsplatsen) så i dag kunde jag inte heller riktigt släppa tankarna på det, vilket gjorde det tungt. Men nu 4 välförtjänta lediga dagar och sen jobb i ett lite lugnare tempo efter det - skönt! 

Jag befinner mig i just nu, M hämtade mej från Jeppis. Jag njuter av att vara här. Sen bär det av till villan i helgen - underbart! Precis vad jag behöver. 

Mycket att tänka på nu angående bröllopet. Mina tankar går på övervarv. Hoppas saker o ting reder ut sig nu i helgen. Mycket på gång...

Nu skall jag vila. 

Jag på en av mina favoritplatser, dit drömmer jag mig ibland. 

Inga kommentarer: