6 juli 2009

lite ledigt.

Har haft en och en halv ledig dag men det känns som en vecka - jag har gjort så mycket. På söndag samlades ett glatt gäng klädda i 70-tals kläder hos vännerna B och B och hade det så trevligt. Jag trodde inte att jag skulle orka efter en tung dag på jobbet, men i goda vänners lag går det så bra :) Tack, ni som orkar ordna dessa sammankomster, ni är underbara!

Efter festen for M och jag till Vörå där man alltid får ett så varmt välkomnande. Uppe sent och sov länge. Idag har vi hunnit planera, fundera, M har övat, vi klippte gräs i team och joggade en länk. Hittills har jag lyckats med min målsättning med länk x 2/ vecka :)

I morgon ledig dag men nattjobb för första gången. Nervöst och spännande men skönt egentligen - då har jag ledigt två dagar efteråt och då kommer skolkompis A och hälsar på, roligt roligt :D

Nu god natt. Men först ska jag krama M. 

Inga kommentarer: