26 juli 2009

längtan.

Inne i mig finns en känsla av att inget annat har någon betydelse, en känsla som får mig övertygad om att tiden går snabbare om man har mycket att göra eller går och lägger sig tidigt och stiger upp sent. En känsla som får mig att önska att jag kunde snabbspola 19 dagar framåt. Längtan.

I går var jag på Ungdomsläger. Det var något jag hade längtat efter hela sommaren. En mycket fin kväll med underbara vänner och jag fick känna av ett lugn och en trygghet som gav mig kraft. En underbar upplevelse.

I dag börjar mitt andra nattskifte. Det kan jag inte säga att jag längtat efter precis, men det är skönt att vara på jobbet under natten - lugnt (förhoppningsvis) och ingen stress.

På måndag kommer M! Vi har inte setts på 10 dagar! Honom har jag längtat efter och jag saknar honom så...




Inga kommentarer: