7 augusti 2009

sjukledig.

I morse ringde jag till hvc och beställde tid till en läkare - min hosta har inte alls blivit bättre och jag ville kontrollera så det inte är nåt värre. Efter en lungröntgen och ett infektionsvärde-test konstaterade läkaren att jag bara har ett vanligt virus. Men läkaren, som var en hon, förstod min situation och gav mig sjukledigt i helgen, så jag verkligen får vila mig frisk inför bröllopet.

Så jag har varit ledig idag och behöver inte fara och jobba mera denna sommar (min sista jobbdag skulle ha varit på söndag), vilket är så skönt! Nu får jag varva ner, sova , sova och sova och hoppeligen låta kroppen ta igen sig efter den stress jag känt på sistone, så jag blir frisk inför den stora dagen.

Jag kan inte förstå att det är bara en vecka tills jag gifter mig med min älskling... jag är världens lyckligaste!

Nu skall jag börja ställa mig i ordning. Jag har sovit i två timmar och snart ska jag träffa mina goda vänner J och A. Det ska bli så roligt så!

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på dej systeri! kram/pikkusisko