4 augusti 2009

vita lögner och vit klänning.

Hela gårdagen och hela dagen idag har jag lurats - M:s kompisar har planerat en svensexa för M för i kväll och jag fick lov att hitta på en ursäkt så att M skulle stanna hemma så de kunde kidnappa honom :) Jag har ingen aning om var M befinner sig, vad kompisarna hans hittat på och hur länge han skall vara borta, men hoppas M har roligt (minst lika roligt som jag hade på min möhippa)!

Jag är hemma från min "dubbel-skift-på-jobbet"-dag och är helt slut. Så skönt med en varm dusch och nåt gott att äta. Mmm...

I går var jag och älsklingen till Kokkola hela dagen. Huvudorsaken var att jag skulle och prova min brudlänning - den satt som gjutet, var underbar och helt perfekt! Jag fick ta hem den och nu hänger den här i min och M:s sängkammare i väntan på rätta dagen. I morgon skall den transporteras till Vasa, där den får tas ut ur sin klädpåse och hängas upp så M inte ser den. Risken finns ju att M skulle få syn på den här hemma :)

Nu skall jag äta mitt favorit morgon-, mellan och kvällsmål: Fitness-flingor med mysli.


1 kommentar:

Matilda sa...

Duktigt Heidi! Du uppnådde ditt mål så att klänningen skulle sitta bra igen. Jag lyfter på hatten! <3