1 augusti 2009

Brudsmulans Möhippa :)

I torsdags trodde jag att jag skulle bege mig till Vörå tillsammans med min blivande svärfar - men det blev något helt annat istället :) Mina underbara vänner hade ordna en jätterolig möhippa åt mig med b.la. skjuts i skottkärra, sånguppträdande, jag fick som uppgift att be om en gratis glass och rita ett porträtt av M med ögonbindel på. Till Vörå kom jag nog tillslut, för sista anhalten var på Måsan hos M:s farmor och farfar där det bjöds på godsaker, samt frågesport, gissningslek och givande diskussioner om gamla minnen. En kväll som jag aldrig kommer att glömma - tack mina fina vänner!

Jag hoppas att jag i något skede kan få foton som togs under kvällen, kanske någon kan skicka åt mig? Själv hade jag ju inte förutsett något så jag hade ingen kamera med ;)

I natt har jag haft nattskift och jag tog igen nattsömnen genom att sova nu på förmiddagen - nu känns det som en helt ny dag och min dygnsrytm är säkert helt upp och ner.

Nu är det exakt två veckor kvar (och två timmar) tills bröllopet stundar... underbart!


1 kommentar:

Anonym sa...

ja har en ny blogg, tjohoo. minnamarias.blogg.se

//Minna