11 september 2009

bra dag.

I natt kunde jag inte sova ordentligt, jag fick ingen ro alls. I morse steg jag upp grymt tidigt för att med J köra till Vasa på föreläsning. Hela morgonen hade jag fortfarande en pirrig känsla i magen, en känsla av ovetande och spänning.

Men nu är det över och allt gick bra. J och jag var på diskussion tillsammans med våra handledare som hade läst igenom vårt första lärdomsprovs-utkast. Bra skrivet, lite tillägg och små ändringar, men det var typ det de hade att komma med :D Underbart! Vilken lättnad! Jag är så glad, så glad!

Nu kan jag i lugn och ro njuta av helgens händelser och inte bekymra mig mera. Och roligt skall det bli i kväll och i morgon, det är jag säker på :)

Foton från vårt bröllop. (Fotograf S. Mitts)


1 kommentar:

Anonym sa...

BÖÖ! :D kram