26 september 2009

godislördag.

M körde iväg till Nykarleby för att spela på en vigsel. Så jag sitter hemma och äter punch-praliner och chokladgrodor - en riktig godisdag!

Jag borde definitivt göra nåt vettigt, jag får dåligt samvete så lätt. Men jag hade städdag i går och städade hela lägenheten, så kanske man får ta de lite lugnt i dag då? Men läkemedelsmatte ska jag nog räkna, lite i alla fall, så att jag inte har allt kvar sen då tenten närmar sig.

Evangelicum-kören sjöng på kvällsmötet på kyrkohelgen i Kokkola sockenkyrka i går. Det var så roligt att sjunga och trevligt att träffa vännerna - fin gemenskap :)

Det hörs hur vinden viner där ute, höstlöven flyger hit och dit. Fint och mysigt med höst. Min älskade man fyller nästa vecka, då är det redan oktober. Om tre veckor är kurserna skolan slut. Om sex veckor skall lärdomsprovet lämnas in och sen presenteras. Om en och en halv månad får jag min examen. Så är det nästan jul. Jag ska njuta min sista termin som studerande, ha det så bra jag kan :)

Nu: några matte-tal.

Bilderna är tagna från vännerna Emilia & David Stills bröllop, 19.9.09.

Inga kommentarer: