14 december 2009

minusgrader.

Åh, vad härligt med ordentlig kyla! Känns precis som då man var liten - näsan blir kall, kinderna blir fint rosa och glasögonen immar igen då man kommer in. Nu saknas bara rikligt med snö så är det perfekt vinterväder.

Satt uppe till midnatt i går och pysslade klart alla julkort. Sista dagen i dag att skicka iväg dem så de hinner fram före jul. Det är så roligt att pyssla och ge julkort, speciellt nu då M och jag får ge dem tillsammans.

Nu kommande fredag blir jag dimiterad, jag får min socionomexamen. Otroligt. Jag har inte haft några skolarbeten på över en månad så det känns lite konstigt att åka dit igen, men på samma gång så roligt! Jag blir färdig på riktigt nu :) På söndag bjuder jag på examenskaffe hemma hos oss, varmt välkomna!

Nu ska jag städa upp lite här hemma före jag har kvällsskift på jobbet.

Inga kommentarer: