28 december 2009

Exciting.

I morgon är det bröllop, M:s kusin D skall få sin S. Det skall bli så spännande! Jag är en av de tre tärnorna och tillsammans med M håller jag på att förbereda lite program för brudparet. Jag slår vad om att bruden kommer att vara så vacker och att allt kommer att vara så fint och väl förberett.

I dag fick jag besked att jag ska få fara på arbetsintervju på onsdag! Hipp hurra! Jag tror inte att jag får vikarietjänsten men bara det att jag blev tagen till intervju gör mig så glad :) Önskar att jag säger alla rätta saker och att jag gör mitt bästa, resten kan jag inget åt. Kan inte beskriva den glädje och den lättnad jag skulle känna OM jag får tjänsten, men som sagt har jag inga förväntningar. Man kan bara önska. Och be.

Nu skall jag prova de kläder jag köpte på mellandagsrean i dag. Fina fynd gjorde syster och jag i olika klädbutiker och M och jag köpte en ordentlig stekpanna med lock för en del pengar vi fick i julklapp. Me like :)


Inga kommentarer: