7 december 2009

pickad.

Nu hr jag också fått influensasprutan. Bestämde mig efter att jag kom på att jag inte vill vara sjuk under julhelgen och jag vill inte smitta någon som kunde bli jättesjuk. Det var inte farligt alls, lite värk i armen bara. Hoppas jag inte blir sjukare senare i kväll. Nu skall bara M övertygas, han vill inte ha något att göra med mediciner överhuvudtaget.

I helgen var det möhippa för god vän. Det var jätteroligt och allt gick enligt planerna - nöjd! Så var vi också på bröllop, kusin A och hans M är nu man och fru. Jättegod mat, trevligt att träffa alla släktingar och roligt hade vi :) Så sov mamma o syster över här hos oss - jättekul! Ni är så varmt välkomna igen!

I dag skall jag baka ihop en pepparkaksdeg och pyssla tack-kort. Mysigt tidsfördriv på en ledig dag.

Inga kommentarer: