1 januari 2010

Januari

Det har varit en fin solig januaridag i dag. Jag och M njöt av ledigheten och tillbringade halva dagen under våra täcken. Efter det har jag bara gått omkring klädd i pyjamas och packat upp alla saker efter julen som tillbringats i Vörå. Mycket fina och särskilt användbara saker fick vi i julklapp. Speciellt glad är jag över bakformen jag fick, nu kan jag baka formbröd, vilket ger mig möjlighet att söka fram mer intressanta recept :) Lycklig är jag också för presentkortet jag fick av M - nu får jag äntligen börja fara regelbundet på gym igen!

Kvällen har jag tänkt tillbringa i soffan. Känner mig ganska trött och fundersam. Jag vet inte vad det nya året för med sig. Jobbet jag sökte fick någon annan, så jag är på ruta ett. Igen. Kanske jag börjar med ett nytt stickprojekt för att rensa huvudet (fick två garnnystan i julklapp) eller så njuter jag bara av att vara hemma framför tvn med en konfektask (en av de 11 st konfektaskar M och jag fick i julklapp!).

Gott Nytt År till Er!


Inga kommentarer: