24 maj 2010

WOHOOO!!

Jag är så glad! Det pirrar i hela mig, jag känner en sådan underbar känsla i magen, vill bara hoppa och dansa!

Jag fick ett samtal i dag från jobbet jag sökt. Jag blev erbjuden vikariatet som socialhandledare inom äldreomsorgen i Jeppis och såklart tackade jag 'ja'! Hurra!

Åh, så spännande! Det kommer att bli så annorlunda än något annat jag varit med om, en hel massa kommer att ändras... men jag vill, vill vill!

På tisdagen nästa vecka börjar jag. Vikariatet räcker till maj -11. Oj. Wow!

Ber om att allt kommer att gå bra. Att jag kommer att kunna lära mig allt nytt, göra rätt och trivas bra. Ber om att allt här hemma kommer att gå bra trots att jag kommer ha mycket jobb.

Nu ska jag fira lite till :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis från Gunilla!

Ida Erikson sa...

Grattis till jobbet! Det kommer säkert att gå bra :)