31 maj 2010

andas iiiiiin och andas uuuuut.

Försöker verka lugn men inne i mig pirrar det så vansinnigt mycket. Hur kan man vara så här nervös? Oj oj oj. Nya jobbet i morgon. Undrar om jag kan äta nåt alls i morgon bitti?

Har haft en fin helg med examensfester och bästa sällskapet som finns. Har hejjat på bidrag i ESC, ätit för mycket gott och fått nya fräscha slingor i håret. Min första (och kanske sista) och M:s första sommarlovsdag har fortsatt i samma anda. M och jag vi firade sommarlovet, nya jobbet och lönedagen med att shoppa saker vi tänkt köpa länge. Var sitt par skor fick vi och vi är så nöjda! Kvällen spenderade jag med min goda vän J - vi promenerade dryga 8 km i kvällssolen (!!, jag mätte på Eniro). Långa pratstunder behöver man verkligen ibland, eller hur?

Nu ska jag flumma igenom gamla studieanteckningar. Kanske det kan lugna ner mig några hekto. Äta choklad och mysa med M.

Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: