2 maj 2010

1:a maj

Helgen har varit väldigt trevlig. Vi har kört hit och dit med bilen och träffat så trevliga människor - först i Nedervetil sjöng vi med körvännerna, sen midnattsgrillmat med svärföräldrarna och förstamajtorget med kära systern min. Även kusinkalas, bastukväll och 50års kaffebjudning har vi hunnit med. Lyckad helg trots regn, snö och kyla. Jag väntar tålmodigt på den envisa våren. Kanske den uppenbarar sig kommande vecka?

Så trevligt hade vi hela helgen.

I kväll kommer min mamma hem från sin södernresa, tyvärr hann jag inte träffa henne före jag tog bussen hem till Jeppis. Hon kommer att vara sådär fräscht pepparkaksbrun och ha en massa reseminnen att visa, vi måste ses!

I morgon måndag. Men änu hinner jag njuta av det sista av helgen tillsammans med min man.


Inga kommentarer: