11 februari 2011

Välkommen!

Varmt välkommen till min förnyade blogg!

Efter att ha haft en helt vanlig blogg nu ända sedan jag började blogga så bestämde jag mig för att ändra på saker och ting. Jag har valt att blogga om mina äventyr i köket, recept jag hittar och olika små och trevliga ting som har med matlagning och bakning att göra.

Så om du är likadan som jag - en som gillar att stå i köket och experimentera, få mjöl på byxorna och stå med armbågarna ända ner i en mjuk bröddeg eller mixtra med olika kryddor och bjuda hem vänner på hemgjorda semlor eller en middag - då hoppas jag att vi kan träffas regelbundet på min blogg och byta erfarenheter.

Jag är ingen mästerkock men ingen nybörjare heller, bara en som gillar god mat och bakning.

Så nu vill jag del med mig om lite om mig i mitt kök - välkomna!

Inga kommentarer: