25 november 2009

chocktillstånd.

Klar. Färdig. Done. Inget skola mera. På sant? Studierna slut. Punkt. Inge mera. Jag förstår det inte. Nu är jag inofficiellt socionom, dimmission den 18.12.

Var helt utpumpad då jag kom hem i dag. Alla krafter var slut. Sov i två timmar på soffan. Känner mig fortfarande lite matt, hoppas krafterna kommer tillbaka under natten. Allt med lärdomsprovet har tagit på krafterna och nu då allt var över så tog tröttheten över. Kan inte riktigt än slappna av och njuta, tror jag inte riktigt insett allt än.

Jobb resten av veckan. Sedan lillajul. Ser fram emot att lillajul-städa och byta gardiner, pynta och baka julstjärnor och dricka glögg. Julsånger har jag inte lyssnat på än, det sparar jag till i helgen. Då ska jag njuta. Hoppas det kommer snö. Det skulle ge stämning och vara mysigt.

Nu sova.

Inga kommentarer: