16 november 2009

Fjärilar i magen.



Nu har jag börjat känna av pirret i magen - lärdomspresentationen närmar sig. Jag kan inte förstå att det är nu redan på torsdag, otroligt! Det är något jag tänkt på så länge och snart är dagen här. Ofattbart. J och jag har förberett oss i dag - tur att jag inte är ensam, säger jag bara. Nog kommer det att gå bra, hoppas jag. Det vill jag verkligen, för vi har satsat så mycket och jobbat så hårt. Det skulle vara synd att inte bli nöjd med det hela.

Helgen var rolig. Älsklingen spelade så vackert och duktigt på sin konsert. Jag är så stolt över min man! På lördag umgicks jag med syster och mamma - kram på er! Söndagen övade jag tillsammans med resten av bändet som skulle spela på cafégudstjästen senare på kvällen. Vi hade jätteroligt och det gick väldigt bra :)

Sitter i soffan och äter vindruvor. Dags att börja läsa i genom ett lärdomsprov så man har något att komma med som opponent. Efter nästa vecka är jag klart med allt som har med skolan att göra. Hur konstigt är nu inte det?

Inga kommentarer: