5 november 2009

snö?

På radion sa vädertanten att det skulle snöa idag, men det gör det inte. Hoppas det kommer några flingor i alla fall, det skulle pigga upp en annars så grå och mulen torsdag.

I dag är det min lediga dag. Mycket behövligt efter tre dagars hektiskt jobb. Det är så intensivt att jag varit alldeles slut alla dagar då jag kommit hem. Roligt med jobb, men tungt i början med allt nytt.

Veckans glädjeämne är att jag klarade läkemedelstenten! Hurra! :D Jag var så säker på att jag skulle ha något fel på räknedelen, men nix - allt rätt! Så nu är alla kurser avklarade, jag kan räkna till 210 studiepoäng då lärdomsprovet är inräknat, vilket betyder att jag får min examen i december! Vilken glädje! :) Firade med M igår, vi åt Ben&Jerry's glass och choklad.

I dag kommer J och vi ska färdigställa lärdomsprovet. Otroligt. Sen "bara" att lämna in och presentera. Ofattbart.

Nu ska jag gå och baka semlor, min deg har jäst klart.

Inga kommentarer: